Annons:
Etikettbörja-blogga
Läst 1074 ggr
Mattisvargen
2015-11-29 23:15

För långt blogg namn?

Jag ska börja blogga och vill veta om detnamn jagtänkt utär för långt och/eller tråkigt?

Mobbadförlamadklassiker

kan man ändra/göra det mer atraktivt?

Annons:
eloooon
2017-01-22 13:57
#1

Vad ska bloggen handla om?

Regnbåge

Shailina
2017-01-22 16:38
#2

Personligen utstår jag inte superlånga namn. Jag med lätt dysleksi tycker det då blir jobbigt att hålla reda på bokstäverna så de kommer i rätt ordning. 

Med det sagt är det inte därmed fel att ha ett längre namn. Viktiga är att det är lätt att komma i håg anser jag, inte att det måste vara kort. Och inte minst borde det vara lite beskrivande för vad bloggen är om. Men det absolut viktigaste är egentligen: DU skall gilla det själv. Sen kvittar det ju vad jag exempelvis tycker ;)

“A single dream is more powerful than a thousand realities.” 
― J.R.R. Tolkien
http://www.fyllepenna.net

Thotis90
2017-02-23 08:01
#3

Jag tycker att ett bloggnamn ska vara inte för långt och lätt att komma ihåg. Jag tycker tyvärr inte att ditt tänkta bloggnamn faller in under det. Dock ska du såklart välja det namn du vill, men om du vill bli ihågkommen och få många besökare är ett namn som är lätt att komma ihåg det bästa.

Medarbetare på Bloggande, Endometrios, Ensamhet, Motionspepp och Ångestsjukdomar Stjärnor

Agnes Grönberg
2017-02-23 18:01
#4

Tycker att ditt tilltänkta är lite för långt men jag har inget förslag på något kortare.

Upp till toppen
Annons: