Annons:
Etikettbörja-blogga
Läst 767 ggr
Calcifer
2015-09-19 05:50

Bloggportal som fungerar bäst?

Jag har haft bloggar förut, men aldrig något som haft ett specifikt tema så jag har aldrig riktigt brytt mig om det där med att välja portal noga. Jag har liksom inte försökt locka Läsare generellt utan mest bloggat för familjen (när jag t:ex bott utomlands och så). Nu funderar jag på att starta upp en skräckfilmsblogg, på tips av en internetvän, som påpekade att jag ser ju otroligt mycket skräckfilmer och brukar ofta skriva kort om dem - varför inte skriva mer och blogga om det också? :P

Men då till frågan, vilken bloggportal ska jag välja?

Tjäna pengar vore väl "kul", men egentligen nja. Jag tror inte direkt bloggen kommer explodera eller nåt. Kan en del kodning om jag anstränger mig så den måste inte vara lätt att designa, men är den det så fungerar det med. Tanken är väl att jag ska skriva kommentarer kring de filmer jag ser.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Annons:
monstermash
2015-09-21 11:36
#1

Blogg.se kanske skulle passa dig? :)

Vilka Bloggportaler har du använt innan och gillat? Kanske lättare att utgå därifrån.

Calcifer
2015-09-21 11:48
#2

Ja kanske borde börjat där, haha!

Har använt blogspot/blogger tidigare, endast. Har fungerat okej, men känns inte som "rätt" portal för mig av någon anledning.


"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

monstermash
2015-09-24 19:09
#3

Tja, blogg.se är ju den största förutom blogspot som jag känner till… Det finns ju mer "nischade" Bloggportaler också, typ vimeddjur för djurbloggar. 

I värsta fall kan du väl testa att skapa en blogg på två portaler, kolla dig omkring och sedan sprida den blogg vars bloggportal du känner att du gillar mest? :)

Upp till toppen
Annons: