Annons:
Etiketttips-och-inspiration
Läst 1304 ggr
[Älskamig]
8/24/15, 3:41 PM

Tips på vloggare!

Jag vet inte om man kan höra av sig här, men jag har sedan en dryg vecka sett på Therese Lindgren på youtube och lockats av hennes vloggande. Försökt leta efter fler vloggar i hennes "stuk", men oftast är det bara små flickor som gör vloggar som inte ens är intressanta.. Eller så tror folk att de är roliga och så kan de verkligen inte försöka vara normala! 🥵 Tråkigt, men så känner jag i alla fall.

Har ni tips på några bra, svenska vloggare?

Annons:
yeahsica
8/24/15, 9:09 PM
#1

Menar du vloggare som gör typ "follow me around"-videos (typ dagböcker) eller allmänt svenska youtubers? Kan nog tipsa om några!

[Älskamig]
8/25/15, 7:28 AM
#2

#1: Typ dagböcker.. :P

yeahsica
8/25/15, 10:11 AM
#3

Okej, har inte hittat så många bra svenska vloggare (än) men här är några. Har samma problem som dig, att jag bara hittar jätteunga + folk som försöker vara roliga ;) Vissa av dessa vloggar bara då och då.

Just det, du kan testa att fråga inne på youtube.ifokus också om du inte gjort det :)

Varga
8/26/15, 2:20 PM
#4

Förlåt för lite OT, men jag tycker att det oftast stämmer in när man letar efter bra bloggar att följa också… Att vara ung behöver inte vara negativt, men när det bara är "hej bloggen idag har jag haft den här tröjan på mig och sen så var jag i skolan puss och kram" så blir man lite… Less.

Ska dock kolla in vloggarna som #3 länkade, har inte varit mycket för vloggar förut men det är just som TS säger att det är så svårt att hitta någon bra…

[Älskamig]
8/26/15, 4:41 PM
#5

Tack för tipset! Ska kolla in dem :) Älskar Therese Lindgrens vloggar.

Upp till toppen
Annons: