Annons:
Etikettmedlemmarnas-bloggar
Läst 756 ggr
monstermash
8/7/15, 4:21 PM

Läser du bloggarna här inne?

Ni som marknadsför er blogg genom Bloggande iFokus, använder ni även forumet för att hitta nya bloggar att själva läsa?

Annons:
Skogsraah
8/7/15, 4:25 PM
#1

Delvis. Men mest för att marknadsföra min egen måste jag erkänna!

Sång & growl i Unvoid samt skapare och ensam musiker i Skogsraah - Feministisk black metal. | Bloggar om sund kroppsbild, psykisk ohälsa och feminism på skogsraah.se

monstermash
8/7/15, 4:31 PM
#2

Tänker lite på att om alla är här för att marknadsföra sin blogg istället för att kika in på andras samtidigt, då minskar ju antalet besökare från sajten till din blogg också.

Valkyrija
8/7/15, 6:32 PM
#3

Jag besöker lika mycket bloggar som jag promotar min egen 👍

🌺 - Travhästen söker medisar! - BlommaSajtvärd för Nyhedendom, Stenar, Socialt stöd och Travhästen.
**Medis på Huskatter och Råttor

Allt oviktigt
8/7/15, 7:12 PM
#4

Gissar att jag har klickat mig in på bloggar härifrån oftare än jag har marknadsfört min

Ria74
8/8/15, 5:10 PM
#5

Jag besöker många av bloggarna härinne. Har hittat flera favoritbloggar här :)

mvh Maria värd på barn, miljonar, bloggande
medarbetare på husmorstips.ifokus
Min blogg: http://nouw.com/mariastankar

Mrsra
8/8/15, 11:26 PM
#6

Har precis startat här men tanken är ju att jag vill hitta nya bloggar samtidigt som jag vill marknadsföra min egna så klart!

Driver bloggen Mrsra här är alla välkomna att besöka sidan 

Annons:
monstermash
8/9/15, 2:08 PM
#7

#6 - Välkommen!

Jess89
8/15/15, 6:30 PM
#8

Läser mer andras än marknadsför min blogg.

Vänliga hälsningar Jessica
medarbetare på socialt stöd & Anhöriga

Varga
8/26/15, 2:33 PM
#9

Jag tror att det började med att mest promota min egen blogg, men nu för tiden så försöker jag att besöka och kommentera så mycket jag orkar när jag är här! ^_^

tlover
8/27/15, 4:39 PM
#10

Jag läser vissa (och det är tack vare sajten jag inte glömmer bort bloggarna helt), men det finns inte så jättemånga som skriver om det jag är mest intresserad av (te) och jag läser inte bloggar som jag är totalt ointresserade av (tex mode, sällskapskaniner, hundar, vardagsbloggar av personer jag inte har nått gemensamt med el liknande) och de flesta bloggar handlar om sånt jag inte är intresserad av.

l'm back

Upp till toppen
Annons: