Annons:
Etikettövrigt-bloggrelaterat
Läst 1286 ggr
eliasn
7/27/15, 12:54 PM

Samarbete med seriösa bloggar

Hej!

Jag skulle vilja komma i kontakt med bloggare att samarbeta med. Helst bloggar på egna domäner; minblogg.se etc. Men även bloggar som finns på Bloggportaler kan vara av intresse. Viktigt är att bloggen varit aktiv ett tag. Är inte intresserad av bloggar som startades igår.

Samarbetet kan se ut på lite olika sätt. Jag behöver någon som skriver om ett utvalt ämne och i det inlägget länkar från sin blogg. I utbyte kan man få en länk tillbaka, annan exponering (t.ex. Facebook) eller hjälp med sin blogg (Wordpress). Arbetar med marknadsföring på Internet så det finns säkert något jag kan hjälpa till med :)

Skicka PM vid intresse.

Allt gott!

Annons:
tothrive.se
7/27/15, 1:44 PM
#1

Vad är det för länkar du vill att man ska länka till då? Det lär ju gå hand i hand med ämnet man själv skriver om en aning, så berätta gärna mer om hur du tänkt att samarbetet ska se ut.

Brinner för att själv bli, samt hjälpa andra att bli, lite bättre än man var igår. Att ständigt utvecklas som person - på http://tothrive.se

Valkyrija
7/27/15, 2:04 PM
#2

Jag ställer samma fråga som #1 haha :)

🌺 - Travhästen söker medisar! - BlommaSajtvärd för Nyhedendom, Stenar, Socialt stöd och Travhästen.
**Medis på Huskatter och Råttor

eliasn
7/27/15, 4:30 PM
#3

Vad man ska skriva om och länka till skiljer sig men givetvis ser vi först om sidorna matchar varandra :) Exempel kan vara Relationer/Dejting/Bloggande/Livet i allmänhet. Det skiljer sig mycket.

Exakt hur samarbetet ser hur får tar jag över mail med intresserad bloggare då det finns lite olika som ni ser ovan.

Skogsraah
7/28/15, 2:08 PM
#4

Jag är eventuellt intresserad. Skickar PM!

Sång & growl i Unvoid samt skapare och ensam musiker i Skogsraah - Feministisk black metal. | Bloggar om sund kroppsbild, psykisk ohälsa och feminism på skogsraah.se

eliasn
7/29/15, 1:20 AM
#5

Och nu har du svar :)

Upp till toppen
Annons: