Annons:
Etikettövrigt-bloggrelaterat
Läst 915 ggr
ChemicalTV
7/1/15, 8:59 AM

Kommer bilderna försvinna?

Hej! jag håller på att flytta mina inlägg från min gamla blogg till en ny bloggadress (båda på blogg.se) och har bara gått in i arkivet, valt inlägg och kopierat inlägget från "skriv inlägg" hanteraren, om ni fattar vad jag menar :P
    Det som slog mig dock är att bilderna på den nya bloggen kanske försvinner då de ligger i arkivet på bloggen som jag kommer radera (då jag bara har copypaste-at så är ju inte bilden uppladdad utan bara inklistrad via sin adress)

Någon som vet om bilderna på den nya bloggen försvinner om jag raderar den gamla bloggen och dess arkiv?

Annons:
yeahsica
7/1/15, 12:36 PM
#1

Jag tror att bilderna tyvärr kommer att försvinna, men jag hade mailat blogg.se:s kundservice för att vara säker :)

matildapsvensson
7/6/15, 3:29 AM
#2

Jag tror det gå att få hela sin blogg importerad till ny bloggadress. Kommer inte ihåg om det går då det var ganska längesedan jag själv flyttade från blogg.se men maila Blogg.se och fråga om det går att få bloggen importerad till ny adress så får du med alla inlägg, bilder och kategorier :). Så slipper du flytta inläggen manuellt.

Upp till toppen
Annons: