Annons:
Etiketttips-och-inspiration
Läst 987 ggr
Skogsraah
2/16/15, 6:04 PM

Hur delar ni era inlägg?

Jag tänkte komma igång och blogga igen efter några månaders uppehåll. Jag funderar bara på hur jag ska "dela" mina inlägg. Har ni gjort så att era inlägg delas direkt på facebook? Alltså via bloglovin eller vad det kan vara. Något helt annat?

Har gjort det tidigare, både till min privata facebook och fanpage (dock inte samtidigt) och vet inte vad som blir bäst. Många kanske kan uppleva det som tjatigt om man till exempel bloggar varje dag, ibland flera gånger, och att nyhetsflödet liksom spammas med ens inlägg? 🤔

Sång & growl i Unvoid samt skapare och ensam musiker i Skogsraah - Feministisk black metal. | Bloggar om sund kroppsbild, psykisk ohälsa och feminism på skogsraah.se

Annons:
Varga
2/17/15, 1:18 AM
#1

Jag skulle länka på FB typ en eller max två gånger om dagen även om jag skrev fler inlägg än så, för att undvika spam :) Nu bloggar jag sällan så ofta så att det behövs dock..

Annars är det väl ett bra tips att dela här på iFokus, i forum som rör det som du skriver om (även grupper på FB). Det är ju också bra att kommentera andras bloggar för att synas, men det vet du säkert redan! ^_^

Mrsra
9/6/15, 1:16 PM
#2

Jag använder mig av Google+, och twitter tycker det går väldigt bra med en jämn fördelning av läsare

Driver bloggen Mrsra här är alla välkomna att besöka sidan 

Fridaaaa
9/6/15, 9:25 PM
#3

Länkar i fb grupper :)

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Disturbed-Angel
9/7/15, 11:15 PM
#4

Jag har en egen sida på Facebook som folk kan gilla där jag delar mina inlägg.

Allt oviktigt
9/9/15, 2:37 PM
#5

Använder mig ibland av google+ , gillar inte facebook

monstermash
9/9/15, 9:15 PM
#6

Glöm inte att ni kan dela här inne också så når ni ut till många bloggare!

Annons:
Upp till toppen
Annons: