Annons:
Etikettbörja-blogga
Läst 1104 ggr
evelinadamsjo
2015-01-29 01:18

Vad ska jag ha för bloggnamn??

Hej! Jag har haft blogg många år, och har tidigare hetat "mitt2014.blogspot.com" beroende på vilket år det är, men vill nu byta helt eftersom jag kommit på att det inte är ett bra bloggnamn när man måste byta varje år.. Svårt för Läsare att vänja om sig hela tiden!

SÅ nu behöver jag ett nytt namn och jag hoppas på lite hjälp! Jag vill att mitt bloggnamn ska vara svenskt helst, fyndigt och någonting man lätt kan säga och som sätter sig på minnet lätt.. Alltså gärna kort namn! Bloggen handlar om min träning med mina två hästar (islandshästar), min chihuahua och mitt liv med vänner, mode, smink och allt vad det innebär! En vardagsblogg helt enkelt. 

Ett tag hade jag funderingarna inne på någonting som man kunde avsluta varje inlägg med, typ "peaceout" eller liknande men samtidigt vill jag ju gärna ha på svenska… Jag vet inte, är helt vilsen helt enkelt!!!

Vill ni kolla in bloggen för inspiration till vad den skulle passa i att heta så kan ni söka på "evelinadamsjo.blogspot.com" som den får heta tills det PERFEKTA namnet uppkommer :D

Annons:
evelinadamsjo
2015-01-29 01:30
#1

Det ska handla om inredning och stil också!!!

Andorr
2015-01-29 02:14
#2

Chicbox.

Chic har väl med mode att göra och box heter väl det som hästar står i?

Andorr
2015-01-30 19:59
#3

Kan fröken evelindamsjö, åtminstone ha vett att svara på tilltal?

Mummel. Måste va en grej som går…

yeahsica
2015-01-30 20:30
#4

#3 Hon har inte varit aktiv sedan hon skrev inlägget ser det ut som.

Andorr
2015-01-30 20:34
#5

#4 Vissa vill bara ha. 😃

Upp till toppen
Annons: