Annons:
Etikettbloggproblem
Läst 857 ggr
Exoticas
2014-10-27 23:33

Sluta blogga eller inte?

Jag har ett litet dilemma.

Jag är verkligen inte pigg på att blogga just nu, men det ger mig ganska mycket i shoppingkassan varje månad så just nu bloggar jag bara för pengarna.

jag har haft tidigare svackor men kommit upp ur dom på ett par dagar- en vecka. Nu har det dock gått 2 veckor och jag vill inte ens titta på datorn

Ska jag ge upp och skita i pengarna eller ska jag försöka att överleva ett tag till för att kunna skämma bort dottern?

/Josefin

www.Tejasmamma.se - Teja 2/9 2013 - Försöker med Syskon 

Annons:
Fridaaaa
2014-10-28 09:18
#1

Jag tycker man ska blogga för att det är roligt, inte för att det är ett "måste" 🙂
Att kunna köpa massa saker till sin barn räknar inte jag till att skämma bort.  Nu har jag inte barn men tycker det är bättre att köpa det barnen behöver , alltså nödvändigheter och sedan kanske unna något extra då och då istället, men sån är jag 🙂 Pengar och mycket saker/dyra saker tycker inte jag är viktigt, finns så mycket annat som är viktigare 🙂

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

avon
2014-10-28 10:55
#2

Två veckor är ganska kort tid och eftersom det är ett relativt stort beslut tycker jag att du ska avvakta lite till. Låt beslutet mogna fram (oavsett vad du bestämmer dig för).  Du kanske inte behöver uppdatera bloggen lika ofta under den här tiden? Utan ge dig själv lite andrum och tid för att känna och tänka efter.

Min blogg: www.pysselhyss.com

Medarbetare på scrapbooking.ifokus

Exoticas
2014-10-28 23:24
#3

#1 När hon redan har allt hon behöver, två föräldrar som är hemma med henne hela dagarna så räknar jag det som att skämma bort! Det handlar inte direkt om jätte små summor heller och bloggen gör så att min dotter har ett enormt sparkonto =)

#2  Jag försöker att bita ihop!

/Josefin

www.Tejasmamma.se - Teja 2/9 2013 - Försöker med Syskon 

Mollypierce
2014-11-01 15:46
#4

Blogga inte för att du måste utan för att du vill. 

Kanske bör du ta en paus? 🙂

Upp till toppen
Annons: