Annons:
Etikettbörja-blogga
Läst 749 ggr
NordicSunset
10/26/14, 2:04 PM

Vad gillar man att läsa?

Jag ahr länge funderat på att börja blogga, men har aldrig haft något riktigt att skriva. Jag har väldigt mycket åsikter om allt och därför så är åsikter osv något som alltid har varit med i mina förra bloggar. Mina kompisar kom med ett förslag, nämligen en hatblogg där jag skriver allt jag hatar. Typ en sak varannan dag, och då menar jag absolut inte personer. Inget kränkande såklart! Det skulle vara riktigt kul för mig tror jag, men hur kul är det för andra att läsa egentligen? Haha.. xD vad tycker ni är intressant att läsa om? Helst skulle jag vilja videoblogga, men jag hars agtd et till mig själv att om jag börjar med det ska det vara på engelska. Och jagkan inte prata flytandeengelska så dåe väll börja med att blogga!!Men vad tror ni om hatbloggen? Haha,det känns så skumt att skriva om det men jag skulle tycka att det skulle vara kul.

Be the best version of you.

  • Zoella
Annons:
fuzzie
10/26/14, 3:39 PM
#1

Jag skulle absolut inte vilja läsa en hatblogg eftersom att det skulle sänka mitt humör grymt mycket… 

Jag (personligen) gillar att läsa bloggar som handlar om ens vardag och roliga saker som man hittar på, då blir det ju mer som en dagbok. Bloggen får gärna handla om djur, shopping, smink, kläder, piercingar, tattoos, osv. för att tilltala mig. 👍

Mvh Anna 
fuzzieshamsteruppfödning
Föder upp vintervita dvärgar ^^

NordicSunset
10/26/14, 6:17 PM
#2

#1 Nej det är ju det.. Det är självklart egentligen! ;) Ja, vardagsliv och intressanta saker man gör är roligt. Kör nog på det! Men saken är det att jag suger på att fixa designer. Finns det någon här som kan fixa det? :) Jag klarar inte av att blogga om jag inte är nöjd med designen..

Be the best version of you.

  • Zoella
Exoticas
10/27/14, 12:24 AM
#3

Jag tycker absolut att det kan vara intressant om du inte glömmer att lägga in humor i hatet ;)

/Josefin

www.Tejasmamma.se - Teja 2/9 2013 - Försöker med Syskon 

Upp till toppen
Annons: