Annons:
Etikettbörja-blogga
Läst 574 ggr
[Liwis]
7/15/14, 10:10 AM

Bloggportal

Vilken bloggportal anser ni att är bäst? Jag behöver hjälp med att hitta någonting som passar mig. Skriv gärna mycket för och nackdelar.

Annons:
healthybysiri
7/15/14, 5:18 PM
#1

Jag tycker att for.me är riktigt bra. Det är enkelt att ladda upp en egen header och att designa bloggen.  Det går även att byta bloggnamn i efterhand om man skulle ändra sig. Jag trivs väldigt bra där! :)

www.sirinilsson.se

Jess89
7/15/14, 9:57 PM
#2

Har provat ett par stycken men fastnat för blogg.se. 

Det jag tycker om med blogg.se är att du kan göra mycket ändringar med din design. Dock måste du kunna en del CSS och HTML, men det är något man kan lära sig bara man har intresset och viljan.

Vänliga hälsningar Jessica
medarbetare på socialt stöd & Anhöriga

TurboFart
7/16/14, 6:23 PM
#3

Har provat blogspot, blogg.se, wordpress, weebly, men blogg.se är det jag fastnat för. Tycker det är enkelt att använda och trivs där :)

http://hannnafoto.blogg.se

supernatural
7/16/14, 8:28 PM
#4

Blogg.se helt klart :) bäst utvecklingsmöjligheter med tanke på att man kan ändra design helt fritt och så. Väldigt lätt att få en unik blogg :)

❤️ - Med kärlek, utan våld - Hjärta

Mia40
7/20/14, 7:53 PM
#5

Bloggplatsen är bra.

Bara Anna
7/24/14, 3:35 PM
#6

För mig är det beroende efter vad jag letar efter: blogspot för att jag älskar deras plugin där du kan ladda upp bloggar du följer wordpress för deras sköna teman blogg.se har alltidstört mig för derassynnerligen odiskreta reklam-blaffor efter varje post…. :-S

Me. Myself & My Sims

http://www.memyselfandmysims.se

Annons:
timskoogs
7/25/14, 11:32 PM
#7

Jag använder mig av min egen Wordpress, jag tycker det är enklast och man kan göra snyggast design i det. Tyvärr kostar ju webbhotell, domän och om man vill ha en design som inte är med i paketet så det beror ju lite på om du vill satsa hårt eller bara blogga för nöjes skull 🙂Annars tycker jag att blogg.se är bra! Där kan man designa själv, samla poäng så man syns i en liten ram inne på adminpanelen (ger mer läsare) nästan som en gratisversion av WP.

Upp till toppen
Annons: