Annons:
Etikettbloggdesign-html-och-css
Läst 308 ggr
[EmmiieErixon]
2014-04-20 19:50

Bloggdesign

Skulle behöva lite tips och hjälp i hur man går till väga i att skapa en egen bloggdesign på blogg.se. Hur man lägger till små ikoner som länkar vidare till instagram, twitter osv? Själva bilderna till bloggen kan jag lätt fixa det är bara det med kodningarna och det som jag inte förstår. Hur man får dem att lixom synas på själva bloggen på rätt sätt. 🤪

Och snälla kom inte med några gamla guider för antagligen har jag redan kollat dem och inte förstått då det ser annorlunda ut eller nått. 🙂

Annons:
_Alicia_
2014-04-20 22:59
#1

Du borde inte göra en egen från grunden om du inte kan html, bättre att ladda ner en gratisdesign som man har tillåtelse att göra om och göra om den. :)

~ Hälsningar Alicia, Hoppsan och Kiwi! ~

Alicias.nu

ttournesol.weebly.com


[EmmiieErixon]
2014-04-21 00:35
#2

testat det men det går inte som jag vill det, plus att man inte vill ha någon gratis design 🙂

_Alicia_
2014-04-21 14:06
#3

Jag menade inte att du skulle använda den, jag menade för att du skulle kunna öva på den.

~ Hälsningar Alicia, Hoppsan och Kiwi! ~

Alicias.nu

ttournesol.weebly.com


[EmmiieErixon]
2014-04-21 14:08
#4

jag vill ha en personlig som jag gjort 🙂 kan söka hjälp på andra ställen ifall ni här inte har svar 😛

_Alicia_
2014-04-21 15:21
#5

Du förstår inte vad jag menar… Det jag menar är att du ska öva på en gratisdesign och sen när du tycker att du kan grunderna ganska bra gör du en egen från grunden.

~ Hälsningar Alicia, Hoppsan och Kiwi! ~

Alicias.nu

ttournesol.weebly.com


[EmmiieErixon]
2014-04-21 16:25
#6

och du förstår inte när jag säger att det inte är intressant 🙂 never mind jag löser det själv 😛

Annons:
Fridaaaa
2014-04-21 16:28
#7

#6 Jag håller med #5, det är så många lär sig koda sina egna bloggdesigner osv. Det betyder inte att du kommer att använda en gratis bloggdesign som du gjort själv, utan kolla hur en bloggdesign kan vara uppbyggd, koder, mixtra, testa. Är på så vis många lär sig 🙂

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[Teddies matte]
2014-04-21 16:37
#8

#6 Men man börjar ju alltid från en annan mall när man skall göra en egen bloggdesign.

[EmmiieErixon]
2014-04-21 18:13
#9

jag vet en som är bra på detta och kan be om hjälp där 🙂 behöver ingen hjälp här mer 🙂

Upp till toppen
Annons: