Annons:
Etikettkritiktrådar-medel
Läst 965 ggr
WinterPrince
2014-04-16 07:39

(M) Generell kritik - hästblogg

Jag skulle vilja ha lite kritik, samt tips och förslag på hur jag ska utveckla min hästblogg. Min blogg handlar om hästar, och framförallt körning. Hur jag och min ponny ska utvecklas till att nå SM, samt blandade funderingar runt allt som har med hästar att göra. Vill ha kritik och förslag på allt, från design, till hur mina inlägg är skrivna, kategoriindelning etc. Hit me! http://exaequestrian.wordpress.com

Annons:
WinterPrince
2014-04-17 13:43
#1

Ingen? Har lekt med lite widgets idag för att få en mer levande sida…

Varga
2014-04-18 14:21
#2

Jag gillar den! Den är väldigt lättläst och inte jobbig för ögonen - möjligen så är den kanske lite, lite tråkig? Det händer inte så väldigt mycket i designen och om man inte vet vad bloggen handlar om kanske man inte skulle bli så väldigt intresserad av att följa den. Går det att kanske ändra lite på textstilen i headern eller sådant, så att det liksom "händer" något i texten i alla fall? Möjligen i textstilen i rubrikerna också, skulle jag föreslå ^_^

WinterPrince
2014-04-18 15:30
#3

Förstår vad du menar. Skulle gärna vilja ha samma typsnitt som jag har i loggan, men då måste jag köpa uppgraderingen för 30USD, känns inte riktigt värt det…

WinterPrince
2014-04-27 20:17
#4

Ingen mer som har några tips/förslag?

Upp till toppen
Annons: